fbpx

Zusje&ZO: Magazine

’t Zusje gevoel bij je thuis

Hoe laat je als bijzonder gastvrij horecaconcept met een geheel eigen kijk op een avondje genieten nóg meer van je merk zien en deel je de energie die er zo overduidelijk zit bij je trouwe achterban? Nou, door een eigen magazine te maken dus! Voor ’t Zusje ontwikkelden we Zusje&ZO, een magazine dat met overweldigend succes ontvangen werd en twee keer per jaar bij tienduizenden enthousiaste fans op de mat valt.

’t Zusje is een bijzonder gastvrij horecaconcept dat zich kenmerkt door haar eigenzinnige aanpak. Door lef te tonen en de dingen nét even anders te doen, heeft ’t Zusje zich de afgelopen jaren in rap tempo kunnen ontwikkelen. Dat heeft niet alleen geresulteerd in de uitbreiding van het aantal restaurants, maar bovenal in een trouwe fanclub. ’t Zusje wilde de energie en het enthousiasme van haar ambassadeurs delen en nóg meer van het merk ’t Zusje laten zien. Zo ontstond het idee voor een eigen magazine.

 

Realisatie van Zusje&ZO: Magazine

Vanaf het allereerste moment zijn wij als CLAP betrokken bij Zusje&ZO. Van het idee, tot de ontwikkeling van het concept en de daadwerkelijke realisatie van deze uitgave die twee keer paar jaar uitkomt. We regisseren het project van begin tot eind: de invulling van het magazine, de interviews, de hoofd- en eindredactie, het aansturen van tekstschrijvers, fotografen, vormgevers en beeldredactie en de totale coördinatie van het project. Enthousiaste gasten van ’t Zusje worden door Zusje&ZO échte fans die elk half jaar weer, enorm uitkijken naar die nieuwe editie van het magazine. Daar doen we het voor.

Ook Leuk!