...even voorstellen
Erik Vorstenbosch
copywriter
Marketingcommunicatie is zijn achtergrond. Door een aangeboren voorliefde voor tekst, specialiseerde Erik zich in het schrijven van creatieve content en rake copy. Zoals hij het zelf zegt: “Creatieve en commercieel zinvolle teksten schrijven, is mijn werk. Ik heb een fantastisch vak.”
In zijn (bijna) 20 jaren ervaring als copywriter in communicatie, reclame en pr, schreef hij al vele kilometers teksten bij elkaar. Van voice-overs en advertentieteksten tot SEO-artikelen en interviews. Ook voor conceptueel werk, merkstrategieën, brainstorms en presentaties kun je Erik gerust bellen. Alles wat deze Vughtenaar niet schrijft, zegt ‘ie. En wat hij niet zegt, zingt ‘ie. Maar dat is weer een heel ander liedje…
erik@clap.nl
Wanneer woorden écht raken, gebeurt er iets onbeschrijfelijks.
Erik Vorstenbosch
CLAP's AND RUN's
Waar Clapt Erik voor?
- Rake copy
- Mooie zinnen
- Teamwork
- Gezelligheid
Waar rent Erik voor weg?
- Ellebogenwerk
- Asymmetrie
- Oneerlijkheid
- Draaiorgels
FACE THE FACTS
- Bij CLAP sinds 01-12-'20
- Copywriter sinds: 2002
- Grootste tekstheld: Kees van Kooten
- Grootste inspiratiebron: John Lennon
Erik loves clap
De inzet van elk goed stuk copy is aandacht, ontroering, beweging en verbinding. De wijze waarop
we bij CLAP samenwerken en de insteek van al het werk dat CLAP voor klanten verzet, is precies zo.
#versvandepers
WAt DOET ERIK NA WERKTIJD?
Muziek maken en luisteren. Zingen, veel zingen (bij jeWelste). Daarnaast doet Erik leuke dingen met zijn
meisje en haar kinderen. En zoekt hij naar een zinnig antwoord op de vraag: “Heb je het kunnen vinden?”