fbpx

Jumbo de Laak komt thuis

Supersimpel, vliegensvlug én goed voor het milieu

Hoe voeg je als supermarkt nóg meer service toe aan je bestaande dienstverlening? In samenwerking met Jumbo de Laak ontwikkelden we een bijzonder ‘groen’ boodschappenconcept waarbij klanten heel eenvoudig en snel al hun dagelijkse boodschappen in huis halen.

Het idee is simpel: kwestie van inloggen, lijstje samenstellen en een bezorgmoment kiezen. Diezelfde dag nog brengt een fietskoerier de bestelling bij de klant thuis. Een mooi en duurzaam initiatief waarbij wij als CLAP niet alleen verantwoordelijk waren voor de conceptontwikkeling, maar ook voor de projectregie op de technische realisatie en de inrichting van de communicatie naar klanten. Het verhaal en de beleving rondom dit concept moesten immers wél staan als een huis én op de juiste manier over de bühne worden gebracht. Met een opvallende en aansprekende campagne wisten we het concept te lanceren. Een fantastisch idee van deze vooruitstrevende supermarkt waar wij als vaste communicatiepartner maar wat graag onze tanden in hebben gezet. Een project waar we met verschillende partijen met veel energie en plezier aan gewerkt hebben. Het resultaat? Een razend enthousiaste klant én minstens zo enthousiaste klanten van onze klant.

 

Ook Leuk!